ensamt

Sitter och tuggar sönder mina naglar i ren desperation. Vill bara att ångesten ska avverka, jag vill hitta ett lugn, sinnesro. Patetiskt att jag hitta tillbaka till denna blogg ..
I nuläget är jag en fet padda på 56 kilo. Det senaste året har jag försökt lägga mina lyckopiller på hyllan, går åt helvete. Jag ser mig själv som en luddig ofräsh varelse som dillrar och dallrar förbli. Folk måste tro att jag är dum i huvuvet. Jag har blivit instängd i mig själv. Det finns nog en del av min forna jag någonstans, djupt inne, som skriker men jag klarar bara inte och plocka fram den. Jag har blivit för svag av abstinensen. Jag har fått magproblem också. Tror att det är tabletterna men jag har inte orkar fundera så noga. Man får smått med dödsångest ibland.

Är jag så här sliten nu. Vart är jag då om 10 år tex ?

Jag vet inget längre. Ständigt paranoid och ensam. Eller jag tror jag valt ensamheten. Det har blivit enklast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0