what's your story ?

Kan inte ni som läser bara berätta lite om er själva. Jag är så oerhört ensam just nu. Jag är rädd för att jag kommer börja äta snart. Tell me something! Vad ni gör, vad somhelst ..

Jag åt upp min sista karta igår. Funderar på att fixa nya idag igen.. kanske är lite sent, jag vet inte ?
Det är retard-tablett så de kickar igång så jävla långsamt.. Har lite röka hemma också men fasen det blir man ju bara hungrig och äcklig av..

Ja.. åter då.. berätta vad ni har gjort idag, någon rolig händelse eller vardaligt problem.. just something!

Ja .. jag skulle verkligen behöva en vän just nu..

Kommentarer
Postat av: moa

hej! =) jag känner mig lika ensam och jävlig. har en mamma som bryr sig för mycket och försöker mata mig HELA tiden, pallar inte. har precis startat en egen blogg efter några dagars läsande av tonvis med thinspo bloggar. skulle vart skönt att ha någon att disskutera med, folk tror ju att man är sjuk i huvudet om man tar upp något sånt här. haha. om du vill kan du svara på min blogg =)

2010-05-24 @ 17:11:50
URL: http://thinspirit.blogg.se/
Postat av: m

jo man kan ju hoppas. tycker jag har försökt så många gånger! fan. jag är nervös typ, haha. jag darrar i mina ben när jag tänker på morgondagen, tänk så fixar jag inte det liksom? tänk så äter jag imorgon, det är så jäkla olika från dag till dag om man är sugen. förmodar att det inte bara är jag som har sånna dagar?



vad har du för mål och sådär? vad är din längd vikt osv? har inte läst igenom hela din blogg än så jag vet inte om du skrivit ut de där eller om du inte vill tala om det. vill du så berätta gärna =) need pepp!!!!

2010-05-24 @ 17:26:58
URL: http://thinspirit.blogg.se/
Postat av: m

tror precis att jag svarade till fel blogg. HAHA pinsamt. sorry. du får gärna svara på mitt första inlägg ändå, behöver så mycket inspiration som möjligt! =)

2010-05-24 @ 17:29:32
Postat av: Emma

Hejsan! Jag gillar din blogg. HIttade den via bloggtoppen! Kan inte sova.. Är hungrig men försöker att inte äta så drf läser jag thinspo bloggar ist. Hoppas du har det bra :)

2010-08-07 @ 04:15:24
URL: http://emmahanuliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0