trött

kroppen är fortfarande svag, det känns nästan som att jag har influensa, ni vet när man inte orkar lyfta ett finger? Så känns det och det är väldigt frustrerande för jag har så mycket att göra och ta tag i. Idag så börjar min ABC diet, idag ska det totala intaget vara 500kalorier. Det blir nog ganska så lätt. Ska försöka hålla mig under det.

Sitter just nu och sippar på en kopp kaffe och senare ska jag träffa några vänner. Det är väll då det svåra kommer och det är då man måste komma med ursäkter osv.

Många frågar hur mycket jag väger och jag vet inte riktigt om jag vågar svara på det än. Jag gör det ändå men lovar ni att ni inte dömer mig ? Jag vet att jag väger en aning för mycket och just nu rankas jag inte som ana men snart.. Jag är 1.65 och skiftar mellan 50-49kg. Idag vägde jag 49 och det är bara 4kg kvar till 45. Jag har fuskat alldelles för mycket och då blir det som det blir.

Sitter och kollar på min sista karta 100mg jag har kvar. Men nej, jag behöver vara utan i några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0