skakig

jag har panik över mig själv nu. Kvällen har kommit och jag kommer aldrig kunna somna, det är så mycket som tynger mig nu och jag vet inte vad eller vem jag ska vända mig till längre, jag är så rädd för att folk ska få fel bild av mig. Jag vill vara allt som folk vill att jag ska vara. Jämt. Jag vill vara kontrollerad, perfekt, snygg och rolig, jag vill kunna föra samtal, dra till mig uppmärksamhet, jag vill allt. Vilket är omöjligt just för att jag är så kontrollerad.

Har snackat med min pojkvän och han börjar tjata om vikten. Jag skyller på tabletterna. Jag har lovat att sluta. Ge upp mina älsklingar, det ända jag har att se fram emot, det ända som låter mig slappna av och varva ner, som får mig att må bra. Låter inge bra va ? Men jag tar dom med måtta.. om det finns någon måtta..
Sedan är frågan, vad i helskotta ska jag använda mig av för ursäkt för viktnedgång när jag slutat ? Att jag har slutat ? haha

åå gud jag är så patetisk.. Nu ska jag gosa ner i soffan och försöka sova.. försöka


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du tar? vad är det du gör? dock får jag inspiration till att gå ner i vikt och ta tag i mitt liv...

2010-05-16 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0