Grinig

Sitter med min pojkvän brevid mig, han med ansiktet mot tvn. Han äter färdiga baugetter med köttfärssås, ost och paprika. Jag vill skrika men jag kan inte. Jag var påväg att äta men klockan har slagit 7 och jag kan inte göra det mot mig själv, jag måste få sova inatt och känna att magen är platt imorgon när jag vaknar.

Underbar sol ute och fågelkvitter, så jäkla harmoniskt och lugnande. Tycker inte ni ? Underbart.
Nu blir det bilfärd och musik.


GUD VAD HAN SMACKAR ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh och han sväljer sådär hårt och andas så det låter.
smack smack *fnssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhh* smack smack *hårt sväljande* *fnsssssssssssshhhh* smack smack

Haha ändå rätt kul att kolla på han.. tragiskt att han inte har en aning om att jag sitter och skriver om något han inte vet något om..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0