försöker jag hitta någon väg ut ?

får en fråga om jag försöker ta mig ut ätstörning och vad igentligen min blogg handlar om ?

Jag ska svara. Jag är beroende, eller mer besatt av allt som får mig att framstå som bättre,vackrare, självsäkrare, roligare allt. Jag vill vara perfekt, i allas ögon. Jag vill inte vara normal, jag vill vara något utöver det. Jag vill inte vara söt eller fin, jag vill vara perfekt jag vill vara allt.

Helt ärligt så vet jag inte varför jag skrev att det är min väg tillbaka eller vad jag nu har skrivit, har jag skrivit det? haha kommer inte ihåg nu..

Det mesta är väll mitt drogmissbruk tror jag. Eller pillermissbruk. Och genom alla mina upplevelser och efter alla som trampat på mig så har jag lärt mig att medel aldrig är bra nog. Man måste vara perfekt. Jag måste vara perfekt om jag ska passa in i den här världen, om jag ska orkar med den. I min värld. För att jag ska kunna acceptera mig själv.. För att jag ska kunna sova om nätterna. 

Så ja. Denna blogg handlar om mitt drogmissbruk, ätstörning och att bara må allmänt psyk.
Vette fan om jag vill hitta vägen tillbaka, nej det vill jag inte, inte ännu. Eller jo vissa delar men jag behöver det här om jag ska nå mitt mål. Fast jag önskar att jag kunde vara normal,men nu är jag inte det så ..
 
Har skaffat mig en brev-vän fresten! Som jag ska hålla kontakten med, vi ska diet:a tillsammans. Börjar på måndag. Har fortfarande hållt mig till ABC men den dieten som vi ska göra ska tydligen vara mer effektiv, vilket jag behöver för om några veckor så behöver jag vara THINNNNNN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0