FÖRLÅT

Gud jag är så dålig på att uppdatera. Jag har inte mått så bra sedan Valborg, festande får mig att bli ett instängt ångestfreak. "Varför drack jag ?! Varför åt jag ?! Vad gjorde jag ?! Vad sa jag ?! Du måste sett förjävlig ut ! Du måste se mer förjävlig ut nu!"

Själva grejjen är att jag dricker så jäkla sällan, jag vet att jag blir ur kontroll. Jag älskar tradd och morfin, då är jag kontrollerad och nästan som en robot. Jag skrattar när jag ska skratta, maten existerar inte i min värld och det blir lättare än någonsin att igonrera omgivningen och få sömn. Det är tabbletterna och min ätstörning som ger mig lugn. När jag dricker alkohol så finner jag inget lugn alls, får snarare panik och börjar toksupa för att sluta tänka på allt som snurrar i huvudet och så kommer dagen efter och herr.ångest är på plats. Spegelbilden står där igen och bara skriker på mig.
"Dumma dumma dig, fattar du inte att folk kommer tycka bättre om dig om du är smal, ditt jävla äckel alla hatar dig och du vet det"

Jag är verkligen ledsen för att bloggens utseende ser förjävligt ut också, har ingen kraft och fixa de. Har ingen lust. Ska göra. Lovar. Jag såg nu att jag slutade skriva mitt i ett inlägg, min pojkvän kom hem hahaha. "Här får ni lite thinspiration - EN bild"

Nu kommer det massa thinspo iallafall. Så håll i er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0