FÖR MYCKET THINSPO ?

Alltså den här bloggen har ganska mycket bilder haha tycker ni om när man laddar upp mycket på en och samma gång ?

Jag är en hemsk människa och lova mig att ni aldrig tar efter mig ?

Idag är jag så trött, kalorierna ligger under den dagliga förbrukningen, långt under. All min ångest är som bortblåst idag, igår trodde jag att jag skulle dö, hjärtat pumpade i 180 och jag bara låg och vred och svettades i typ 3 timmar i sängen. Somvanligt bara låg och såg på när pojkvännen sov. Det gör ont att han snart kommer bli sårad, mycket bråk nu och han börjar bli strongt fundersam över varför jag aldrig vill äta mat med honom eller äta det han gör osv... Jag älskar honom men jag väljer mig själv i första hand, jag kan inte bli ful, det är han eller spegelbilden och spegelbilden vinner jämt, jag är så rädd för henne. För någon dag sen drömde jag tillomed att jag pratade med spegeln alltså spegelbilden allstå migjsälv, att vi va vänner typ. Jag börjar bli bra jäkla koko.

Nu blir det lite spegel och kort med kameran innan pojkvännen kommer hem igen. Måste se vad som ska tränas bort. Vilket jävla liv man lever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0