ensam

Jag sitter och kollar på tyrashow. Ganska ensamt somvanligt. Jag är så avensjuk på alla dom som kan prata i telefon med sina nära i timmar. Jag kan inte, såfort jag ringer någon så kommer en jättekonstig panikkänsla.. När jag är påverkad av något så kan jag däremot, hur länge som helst och med vem somhelst.. Kanske beror på att ångesten försvinner av mina smärtstillande ?

Jag har en karta kvar hemma som jag ska ta ikväll. Jag hatar mig själv för att jag tar dom men att känna när ångest och hunger bara släpper.. att känna känslan av gemenskapen med alla runt omkring en, alltså att bara känna hur det är att inte tänka på mat och allt fel hela tiden.. Att kunna vara sig själv är min högsta önskan, kunna berätta skämt och berätta om privatliv och allt.. Gud va underbart. Tyvärr är jag som jag skrivit i andra inlägg en robot. Visar det andra vill se. Enkelt, då ser de inte hur jag mår då kan de inte gräva sig in i mitt huvud och se vem jag är och vad ja tänker på..




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag känner inte dig men du ska veta att du inte alls är ensam. Det finns folk där ute som bryr sig. Om du vill så får du gärna maila mig. Ta hand om dig!

2010-05-12 @ 16:47:59
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, nu läste jag det här inlägget också och såg att du tänkte äta en hel karta med smärtstillande. Usch vilken klump i magen jag fick. Önskar att jag kunde hjälpa! Kanske känns bättre o prata med någon som du inte känner och som inte alls vet vem du är?

Som "Jossan" här ovan skrev, du får gärna maila om du någon gång skulle vilja skriva av dig! Finns gärna där för dig!

Ta hand om dig snälla! =)

2010-05-18 @ 20:53:18
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0