dålig uppdatering.

Jag mår så jäkla dåligt just nu. Jag ser mig i spegeln varje dag och bara önskar, drömmer, viljan växer, självförtroendet minskar, jag behöver perfektion.

Satt och pratade med en vän idag. Vi drog en runda i stan och testade kläder. Jag mådde bokstavligen illa, jag försökte acceptera bilden. Kanske behöver jag inte gå ner mer. Det gick inte speciellt bra.. inte bra alls faktiskt..
Jag tror inte att jag klarar det här mer, jag är oduglig, vem vill se något så osmickrande som mig när det finns så många andra skönheter att titta på ? Andra tjejer med millånga ben, platta magar eller rent av har fina former.

Hursomhelst så börjar vi prata om beachsäsongen, jag skrattade inombords för inte kommer någon se mig i min bikini förrän jag väger 45 eller mindre.. 

Vad hände med motivationen ?

Kanske blir motivationen högre om jag börjar skriva upp min vikt dagligen här ? Så att man ser viktminskningen dagligen i gram, hg och kilo. Vad tror ni ?

Sry för dålig uppdatering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0