att våga vågen

vissa har det svårt för att väga sig själva. Jag hatar det. Men när man har fastat i nån vecka eller så och är medveten om att man inte har ätit något - så älskar jag det! Har man då gått ner så får man en sån där sjuk adrenalinkick, underbara adrenalinkickar! Jag bara sitter och längtar tills den dag då jag väger 45kg. Den adrenalinkicken kommer vara svårslagen. Jag bara sitter och laddar och pepper, magen skriker ät och spegeln skriker inte, gör det inte, tänk vad vacker du kommer bli! Den här gången vinner spegeln och jag känner det. Det är nu eller aldrig!

Jag luktar hemskt illa idag. Har haft problem med att duscha för att jag varit så jävla borta hela helgen.
Dax för en snabbdusch nu då. Jag ska.
Inga tabletter inom räckhåll heller, sjukt jobbigt när dom tar slut. Har lite röka hemma men vad fan är det ? Slö och jävlig blir man.

Ne dusch var det ja.


Kommentarer
Postat av: anders

Skitsnygg bild!

2011-12-29 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0