ÄCKLIGA SVIN

Jag är trött på alla människor runt om mig för att de äter så sjukt mycket. Man vill skrika sluta, kom inte nära mig, ät och bli feta ni, jag vill inte, gå, STICK! STICK ERA ÄCKLIGA FETA JÄVLAR, KOM INTE HIT OCH DRA IN MIG I FRESTELSERNA!

Jag åt nyss 2 kakor. Varför gjorde jag det ? VARFÖR VARFÖR VARFÖÖÖR ?!!!!!
Jag bara står i spegeln och kollar på mig, vill bara ta en kniv och skära bort mina innerlår och slajsa bort en bit av magen, bara göra det och låta de sköta resten på sjukhuset och sy allt. Jag vet att det låter som att jag är psykiskt sjuk och självklart kommer jag inte göra det, men det är så fruktansvärt frustrerande och se något man hatar varje dag i spgeln. Igentligen så önskar jag bara att jag fick vara som alla andra, inte tänka på vikt och perfektion, bara vara hälsosam med ett bmi på 20+. Men jag kan inte, jag kan verkligen inte. Hur ska folk någonsin se mig som vacker ? Min kropp är min ända utväg, något måste de äcklerna beundra mig för.

Mina tradd är slut också. Jag har några kvar som jag tänkte äta imorgon för att hindra den sjuka ångesten jag vet att jag kommer få. Fredagsångesten.

Har bestämt mig för att göra viktuppdatera. Börjar med det snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara sådär otroligt smal är omänskligt. Inte vackert , var som du är och var nöjd med dig själv så kommer det märkas utåt att du är gladare, det beundras :)

2010-05-12 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0