47KG

För ett tag sedan när jag vägde cirka 47kg (alltså min vikt varierar hela tiden, ena veckan 52-53 och så får jag panik så jag hårdfastar i 2veckor och vips så är man nere igen) detta var i vintras och jag var djupt inne i benzo, röka och tradd. Jag kommer hem till en vän som har fest och så börjar en tjej peta på mina innelår och påpeka att jag har gått upp.. självklart får jag panikångest, går in på toaletten och samlar kraft för att kunna trycka bort det onda som skriker i mig. Går ut och försöker ta upp ämnet igen, enbart för att få bekräftat att jag fan heller är tjock, eller är jag ? vad tycker ni ? jag drog in magen, tryckte ut nyckelbenen så mycket jag kunde, höll armarna så de inte log mot kroppen så de skulle se mindra breda ut.. men de sa inget.. inte förrän en bekant kom fram och bara glodde och sa att jag såg sjuk ut, förjävligt sa hon, du har ju ingeting vad ihelvete har du gjort med dig?  
Jag andades ut och kände mig vacker igen. Nästan iallafall.

Än idag kan jag sitta och tänka på den dagen. 47kg var för tydligen förmycket börjar jag tänka. Och nu väger jag mer, vad ihelvete är jag nu då ? Jag försöker inte bry mig om vad folk tycker. Jag försöker bättra mig och så kommer den där onda smala tjackprinssesan och påpekar något och vips så kommer man in på samma tankar igen. Jag börjar tänka, nefan 45. 2kg till skulle innebära 2 mjölkpaket fett som kastas ur kroppen. Då borde jag duga, då är jag nog vacker.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du har väl inte missat min Converse-tävling? Kolla:

http://ginatricotnews.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-converseskor-favorit-i-repris.html

2010-05-19 @ 11:13:46
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: Andrine

kjemep fin blogg:*



Jeg fortsetter med å linke 1 blogger i hvert innlegg, så om du vil bli linket så er det bare å legge igjen bloggadressen din i ett av innleggene på bloggen min ♥ Dette er ikke ment som spam, kun en opplysning for din del ;*

2010-05-19 @ 20:37:52
URL: http://amandras.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0