trasig

jag har hetsätit. VARFÖR GÖR JAG SÅHÄR?! VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖR VARFÖRRRRRRRRRRRRRRR!? VARFÖÖÖÖÖÖR?! Det bara ekar i huvudet på mig, det gör ont, det pulserar. Det pulserar ut i kroppen på mig, fettet, det tar över mig snart, jag kommer snart att drunkna i min egna krop. Choklas, vindruvor AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VARFÖR. Jag vill dö. Jag kommer aldrig bli vacker, jag kommer aldrig få några ögon som tittar på mig. Jag är hemsk , jag är ful , jag är äcklig.
CHOCKLAD OCH VINDRUVOR. MAT. VARFÖR ?!

Jag är så hemsk och misslyckad, jag sitter i soffan och bara gråter inombords. Jag kan inte gråta utåt för min pojkvän är här. Det kommer snart. När det är tyst och jag ligger sömnlös på natten, jag är rädd. Jag är rädd för allt, för att misslyckas, för att bli ful, för att vara hatad, för att folk kommer få en chock när dom ser min feta kropp i sommar. Jag är allt negativt som finns idag. Kanske mår jag bättre snart, när jag är smal, när jag fastat och min kropp är sig lik igen, när min spegelbild är som bilden i huvudet.
Jag låter som ett psyk. Jag har haft en konstig dag, för mycket tankar, för mycket ätbart, för mycket av allt.

Kanske borde ladda upp mera vikt här på bloggen ? Men inte förrän jag uppnått min målvikt. Den i fokus, sen ska jag börja skriva ner mer kalorikoll o vikt. 45kg here i come.

Kommentarer
Postat av: carro

Varför uppdaterar du inte så mycket längre? Gillar din blogg. kram

2010-07-23 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0