Finns det brunögda modeller ?

Seriöst ? Sitter och somvanligt kollar igenom massa thinspo bilder men hittar knappt någon modell som är i ljusare hudton (alltså inte svart)och som är brunögd. Öh . . Jo typ Victorias secret modeller, men nu snackar jag highfashion eller vad man nu säger. Svårt. . Kommer ni på någon så säg till vore kul och titta på (besatt av modeller haha). 



Sitter och mår allmänt dåligt över att jag har ätit. Varför äter jag när jag ändå bara mår pyton av det ? Det är anledningen till varför jag unviker mat annars, jag mår inte bra av den. Jag kan inte sova längre, bilderna av min egna spegelbild följer med mig och blir till mardrömmar och ångest. Mina ben. Mina ben. Det är allt jag kan tänka på, mina ben ?! Folk tittar på mina ben och de måste tycka att de är smala. Gärna de smalaste de sett.

Jag har en besatthet av ben. Jag hatar när folk frågar hur jag gått ner i vikt och varför. Men är den en sak (besattheten) som jag älskar och behöver, för att överleva känns det som, är det att omgivningen ska tycka att jag har smala ben. Gärna de smalaste de sett, eller att de ser förändring, även fast de  skrämmer dem så värmer det i mitt hjärta på något sätt. En underbar känsla . . för mig alltså. . och ha smala ben . .

BLI ALDRIG SOM JAG! JAG EXISTERAR INTE. VILJAN TILL PERFEKTION TAR ÖVER MIG, VAR DAG LITE MER. 

Vem fan är jag igentligen ?  

Kommentarer
Postat av: Moni

Satt precis och tänkte på samma sak!! Finns det modeller med vit hud och bruna ögon? Lustigt!

2010-11-11 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0