En kola förmycket

Det var sjukt längesedan som jag tryckte i mig godis. Idag blev jag påmind om varför jag hållt mig borta, det är så svårt och motstå när man umgås med vänner som köper, vilket är därför jag alltid undviker att följa med, det är vidrigt - det är vad det är !
Jag köpte en kola (28g) och fyfan vad jag mår dåligt, vet inte om jag ska spy eller om jag ska gråta, springa eller göra situps eller bara sitta och känna hur fettet utvecklas i innerlåren. Jag vill inte, varför gör jag såhär mot mig själv ?

Jag låg även vaken hela natten, tittade på min pojkvänn som sov så sött. Jag älskar honom.
Vid 2 somnade jag och 4 vaknade jag igen av magont. Som att tarmarna vred om några varv. Svinont! Något mer intag en kolan blir det inte, aldrig. Imorgon blir det stenhård fasta, gud så skönt, tror det får hålla i sig i några dagar bara låta magsäcken krympa ihop och magen kurra, åå ljuvliga kurr! Jag älskar det!


IF YOU EAT WHAT'S NOT RIGHT - IT GOES RIGHT DOWN TO YOU THIGH!





Kommentarer
Postat av: Anonym

ät människa!

2010-04-20 @ 16:41:48
Postat av: Anonym

herregud . . .

2010-04-20 @ 16:42:14
URL: http://sarahess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0