53 Kilo för mycket

Hej! Det här blir mitt första inlägg här på Blogg.se. Jag kan tyvärr inte nämna mitt namn men kalla mig för vad ni vill. Jag har problem med mig själv, många kallar det för ätstörning. Jag själv kallar det för lovetothebones. Jag är besatt av allt som har med perfektion att göra! BESATT!
Jag har tyvärr kommit back i skola och privatliv pågrund av mina tvångstankar som jagar mig. Min spegelbild ligger fastklistrad i huvudet, i vaken och sovande tillstånd. Jag ser det som min motivation, varje dag så har jag min chans att uppnå det jag alltid velat vara! Jag har läst många andra bloggar som handlat om ANA och MIA. Varför skulle inte jag kunna skaffa mig min egna ?

Bloggen kommer att rustas upp såsmåningom, just nu har jag ingen kraft, ingen ork, knappt att skriva.

Sitter och stirrar mot spegeln i hallen, ska jag ta mig en titt ? Ska jag få mig själv att må dåligt ännu en dag så att motivationen till träning och fastning stiger ? Jag mår illa, vet inte vad jag ska göra ?

Planerade intaget kalorier idag är 500 kalorier. Klockan är 11:04 och min panikångest stiger i kroppen, jag är så svag. Tror jag åker hem till mamma och springer, ingen ser mig där, jag får vara ifred och bara bränna kalorier. Förhoppningsvis blir jag smalare än varenda tjej den här staden.

Jag har en konstig tvångstanke, jag tror att alla har en som lider av ätstörningar, min är att jag måste höra att mina ben är smala, får jag inte höra det så är hela min bantning som skett under en tid totalt misslyckad. Får jag inte höra att jag är smal så är jag fet - så enkelt är det.

Nu är det dax för en motitionsrunda. Målvikt är 49kg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg starkt!

2010-05-18 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0