29 APRIL

51kg. Hm. Vet inte vad jag ska säga, vad var det som hände ? Vart tog kontrollen vägen ? Det känns konstigt att gå förbi spegeln, jag tror jag håller på att bli galen. Varje gång jag går förbi spegeln så kan jag inte bara gå förbi den, om jag försöker, så får jag en bild av min feta odugliga kropp bara stå kvar och ropa på mig från spegeln. Jag är så rädd, jag vill inte vara såhär länge, jag vill vara vackrare än någonsin. Jag vill bara vara själv utan pojkvännen och bara svälta mig själv, han förstör, min kropp vill att han ska försvinna så jag kan slippa behöva hitta på nya bortförklaringar, slippa tänka liksom .. Behovet av att vara smal är större än någonsin.

Ska gå ut och hämta ut lite kläder som jag har beställt det är alltid lika kul. Dags och göra lite situps efter tror jag.


 '












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0